30 Haziran 2012 Cumartesi

FETHİYE TATİLİ VE SON BÖLÜM.

su buz gibiydi yalnız.o taraflara yolunuz düşerse mutlaka görün derim.


ayşe yeni yürüdüğü için hiç durmuyor.benim bezmiş halim.


beyler rafting yaptılar.heryerleri ıslak olunca suyun altına attılar kendilerini.

yeğenlerimiz ankaradan geldiği için safa tepesinde ayran içip ayrı düşelim demiştik ki bizi bekleyen kiraz ağacı süprizi...süper oldu. kiraz yemekten ayran içemedim.restoranın sahibi istediğiniz kadar yeyin diye ısrar edince...KIRAMADIK:))her yer kiraz ağacı ve ağaçlar meyveden yıkılacak sanki tazetaze ağaçtan bişeyler koparıp yemeyeli okadar zaman olmuş ki ..çok güzeldi.bu kısa ama dolu dolu geçen tatilimiz için önce RABBİME sonrada eşime vede keyif adamı dayıcımıza çoook teşekür ederim.sevgiler.

slm arkadaşlar:fethiyeden dönerken saklıkent kanyonuna gidelim dedik.biz daha önce görmemiştik dayımlar gitmişler...bizim ülkemiz cennet gerçektende nekadar güzel yerler var.turistler heryeri karış karış geziyorlar ve tarihiyle öğreniyorler bizimde işimiz magazin...adamlar gezicekleri yerin tarihini anlatan cep kitabını okuyarak geziyor.bizde eşimle çanakkaleyi gezerken kitapla adım adım gezdik.hiç unutamıyorum ve daha anlamlı oluyor.mel mel bakıp gelmiyosun en azından...

2 yorum:

  1. ooooh güzel bir tatil geçirdiniz desene :))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Gurme Şirine:evet cnm kısaydı ama çok güzeldi.

    YanıtlaSil