2 Mayıs 2012 Çarşamba

ÖNCE VE SONRA



masamın üz.çiçeği fidanlığımızdan aldım.çok yakıştığını düşünüyorum.bakır tencerede eşimin babannesinden kalma..

küpe çiçeğini çok severim.musluğun altındaki kurnada eşimin babannesinden.eşim küçükken bu kurnada banyo yaparmış.

balkonum ve çiçeklerim.





keçeyle süslediğim kırlentlerim.

bunlarda diğerleri.
buda salıncağımın önceki hali
mrb arkadaşlar buaralar bloğumla ilgilenemedim misafir ağırladım.ve de boş durmadım mevsimlik çiceklerimi ektim .salıncağımı yeniledim.tabi tabiri caizse anam ağladı:)))salıncağım 4 senelik artık küf olmuştu ve örtüsü beyaz old.için küf lekesi olucak diye kullanamıyordum boyamaya karar verdim.çok zormuş yağlı boya işi...ama nihayete erdi sonunda ben çok beğendim. boyama işi zordu ama süsleme işi tam benlikti..sonuç güzel oldu çekilen çileye değdi.yastıklarla renklendirdim.ikinci misafirimide ağırladım onlar çok beğendiler.bakalım siz nasıl bulucaksınız?

7 yorum:

  1. kelebekli yastığa bayıldım.. cıvıl cıvıl..

    YanıtlaSil
  2. bayıldım çok çok beğendim:)))
    bende istiyorumm

    YanıtlaSil
  3. tubi:bencede cıvıl cıvıl

    Kübra'nın GÜNLÜĞÜ:teşekürler cnm.

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş maaaşallah .yorulduğuna değmiş :)

    YanıtlaSil
  5. kırlentler harika olmuş ben de çok istiyorum keçe yapmak.

    YanıtlaSil
  6. çok zevklisin yaa harika olmuş hele kelebekli yastığa bittim :)

    YanıtlaSil
  7. nilerk:teşekürler bende beğendim.

    Meral:teşekürler

    esra:çok teşekür edrim arkadaşım.

    YanıtlaSil