16 Nisan 2012 Pazartesi

YAKA KOLYEM VE GÜLLERİM

selamlar arkadaşlar inş.hepimizin haftası çoook güzel ve bereketli geçer.pazartesi günleri benim için çok yoğun geçer.temizlik,pazar,manevi sohpet, yemek derken bir bakmışım akşam oluvermiş.eşimin arabası sanayide old.için benim arabam eşimde sağolsun ayşegülüm geldi beraber kahvaltı yapıp pazara gittik.pazar bizim için çok önemli tazecik herşey aç gittiysem yandık herşeyi alıyorum sebzeler meyveler okadar güzel ve tazecikki hepsini alasın geliyor.bugün sohpete arbam olmadığı için gidemiyorum size post yazıyorum.                                                                                                







     yaka kolyemin güllerini önceden yapmıştım ancak birleştirebildim.yakma güllerimi yeni yaptım yeni projelerim için beklemedeler.sizde bu cicilerden isterseniz yada sizin hayalinizdeki takı,kıyafet tişört neise beraber çalışabiliriz.                                                                
eminedesign@hotmail.com     emineocak gökçen facebook adresinden ulaşabilirsiniz.

4 yorum:

  1. yaka güllerin çok güzel olmuş:))
    nasıl yapıyorsunuz bunları,
    çok hoşuma gitti
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Kübra'nın GÜNLÜĞÜ:teşekürler kübra ykma gülü önce kesip muma tutuyorum sonra parçaları dikiyorum.küçük gülleride kumaşı sara sara yapıyorum.

    YanıtlaSil
  3. çokk güzellerr:)
    emeğine sağlık canımm ..
    sevgiler...

    YanıtlaSil